Gratis voeten spreekuur op 6 november!

Loopt u al langer met pijnklachten onder de hiel of middenvoet, zijn de eerste passen uit bed pijnlijk en stijf of nemen de klachten toe bij lang staan of lopen? Dan is dit open spreekuur wellicht iets voor u. Binnen Vividus werken de podoloog en fysiotherapeuten al jaren samen en hebben ruime ervaring om adequaat om te gaan met deze klachten. Daardoor kunnen wij u optimaal ondersteunen om van de pijnklachten af te komen.

Op iedere eerste woensdag van de maand van 14.00 tot 17.00 uur. Startend op woensdag 6 november, kunt u vrijblijvend bij Vividus terecht om uw voet klachten in kaart te brengen. Dit onderzoek zal door de podoloog en fysiotherapeut gezamenlijk uitgevoerd gaan worden. Dit is uniek in de regio!

Waarin kenmerkt de behandeling bij Vividus zich ten opzichte van andere praktijken:

• De podoloog en fysiotherapeut hebben direct contact met elkaar,
  • Door deze korte lijnen loopt het behandeltraject parallel aan elkaar,
  • Een goede indicatiestelling door uitgebreid echografisch onderzoek,
  • Geen wachttijden, u kunt binnen 3 werkdagen bij ons terecht,
  • Bij een afwijkend herstelbeloop gaan de fysiotherapeut en podoloog ter plekke bekijken wat het beste is voor u.
  • Uitgebreide behandelmogelijkheden zoals; steunzolen, shockwave therapie, kinesiotaping, dry-needling, mobilisaties van gewrichten, huiswerkoefeningen.

Twijfel niet en maak gebruik van deze mogelijkheid! Het is geheel vrijblijvend! Wij verzoeken u om u vooraf even aan te melden via telefoon of email. Telefoonnummer: 077- 320 17 30 (menukeuze 1) Email: info@vividus-fysiotherapie.nl